De senaste dagarna

Så här under veckorna så händer det faktiskt inte så mycket. Jag slutar jobba halv sex på kvällarna och många Au Pairer slutar ännu senare så är inte så mycket man planerar att göra då. Det händer mest saker på helgerna som man försöker boka fullt =)
 
I tisdags var jag iaf och tränade, med min värdpappa, något som däremot inte slutade så bra då jag sträckte en muskel i vaden så var bara med på halva träningen. Kände fortfarande av det igår men idag är det fint igen =)
 
Igår möttes vi Au Pairer upp igen på Starbucks. Vi pratade massa strunt och planerade lite resor vi vill göra. På lördag bär det av till DC men vi har även pratat om Chicago, Boston och Atlantic City.
 
Denna dag har väl varit allt annat än kul, vaknade upp med ont i halsen och har varit allmänt seg hela dagen. Det hela har inte varit bättre av att mitt minsta värdbarn inte heller mått så bra idag så två dåliga kombinationer resulterar i en jobbig dag... Men nu är jobbdagen över och hoppas att morgondagen blir bättre för oss båda...
 
Helgens planer är iaf DC på lördag plus hejdå-fest för Dell på kvällen. På söndag bär det ev. av till King of Prussia som nu har ett fashion event med catwalks och massa annat så det skulle vara kul att se =)


Kommentarer
mia johansson

Krya på dig o ha en bra dag i W DC.

Svar: Tack kära mor!
Carolina Franck Olsson

2013-04-19 @ 13:34:15
URL: http://carolinaelisabeth.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0