Art & Craft

Idag åkte jag och tjejerna iväg till en konstnärsaffär, Michales, en bit från West Chester och köpte massor av saker för att pyssla, måla o.s.v. När vi kom hem och minstingen hade sin nap så gjorde jag och mellantjejen sockermålningar och senare gjorde vi spindlar av gamla strumpbyxor, piprensare och knappar. När vi gjorde sockermålningarna la jag och Pagie ut handdukar på golvet och jag sa åt henne att hon måste ha en målart-shirt på sig istället för sin klänning. Det hela lät väldigt kul när Pagie skulle förklara det för sin mamma och sa "and we had to take our clothes off",,,  Kan ju tolkas på både det ena och det andra sättet...
 
Lägger upp bilder på det vi gjort senare =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0