ACAC & Art Show

I dag tog jag med mig Ella till ACAC för att bada med henne. Hon tyckte verkligen att det var kul att gå omkring i vattnet, sprattla omkring och doppa ner munnen mot vattenytan. Skönt också att hitta på lite olika saker så dagarna blir mer varrierande.
 
Efter jobbet följde jag med min värdfamilj till en Art Show för tjejernas skola. Barnen på skolan hade gjort olika konstprojekt i sina olika "klasser" och de ställde ut dem på ett väldigt fint ställe i en "lada" (fancy sådan med vinkällare och hiss...). Stället där utställningen var hade ett stort fint hus, en jättestor och jättefin gård (en farm), "små" (amerikanskt små) stugor för bed & breakfast, några hagar för hästar och en vingård. Det var kul att se stället och att se barnens konstprojekt, kanske något jag kan få inspiration till både med tjejerna och när jag kommer hem till Sverige och börjar jobba.
 
 
 
 
"Ladan" där utställningen var

 
Utsikt från gården
 
 
Utsikt från gården, vint och stort
 
 
Huset där de som äger gården bor...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carolina - Mitt liv i USA

I februari 2013 kom jag till USA för att jobba som Au Pair i ett år. I augusti samma år träffade jag Dylan som jag blev kär i, jag stannade ett extra år som Au Pair och stannade sedan kvar med Dylan, min fästman efter mitt andra år. Nu bor vi tillsammans i en liten lägenhet utanför Philadelphia för att starta upp våra liv tillsammans.

RSS 2.0